innerbanner
بلاگ پرایس اکشن آشنایی با انواع سبک‌های پرایس اکشن

آشنایی با انواع سبک‌های پرایس اکشن

1401/06/14 پرایس اکشن
پرایس اکشن که نام لاتین آن Price Action است، یک روش معامله‌گری است که معامله‌گران بازار بورس باید با آن آشنایی داشته باشند. کلمه پرایس به معنای قیمت و کلمه اکشن به معنای واکنش است.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن که نام لاتین آن  Price Action است، یک روش معامله‌گری است که معامله‌گران بازار بورس باید با آن آشنایی داشته باشند. کلمه پرایس به معنای قیمت و کلمه اکشن به معنای واکنش است. در حقیقت با آموزش پرایس اکشن می‌شود در تمام بازار‌های مالی دنیا معامله کرد. لذا پرایس اکشن بخشی از تحلیل تکنیکال به حساب می‌آید که معامله گران با آموزش آن می‌توانند با ارتباط دادن قیمت قبلی به جدید تصمیم بهتری اخذ نمایند.

بهترین سبک پرایس اکشن

پرایس اکشن یک سبک نوین در معامله‌گری بازار مالی است. لذا معامله‌گران و تحلیل‌گران می‌توانند با بهره‌گیری از این سبک نوین برای بررسی ورود به بازار مالی از این استراتژی نوین استفاده نمایند. پرایس اکشن لنس بگز برای شناخت نوسانات بازار توسط کاربران استفاده می‌شود. این استراتژی بسیار مهم نشان‌دهنده معامله بر مبنای واقعیت بازار و ترکیب شرایط مختلف است. 
در واقع این روش روند معامله به سمت صعود و نزول را نشان می‌دهد. در واقع این ویژگی یکی از مهمترین مزیت پرایس اکشن لنس بگز به حساب می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند از موقعیت آموزش صفر تا صد پرایس اکشن صادق حیدری استفاده نمایند و با کسب اطلاعاتی در این زمینه به موقعیت‌های سودآور برسند.

انواع پرایس اکشن

در حقیقت در معاملات و سرمایه‌گذاری برای تحلیل و بررسی از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. هر کدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و مشخصات خود را دارند. یکی از روش‌های تحلیل و بررسی در دنیای سرمایه گذاری و معاملات روش پرایس اکشن ال بروکس است. در حقیقت این روش یکی از بهترین استراتژی‌های بازار معاملاتی به حساب می‌آید که برای کسب سود مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
در این روش کاربران برای تحلیل و بررسی نیازی به ابزارهای خاصی ندارند. در واقع این موضوع موجب تمایز پرایس اکشن ال بروکس شده است. لذا باید ذکر کنیم که یکی از بهترین روش‌های تحلیل بازارهای مالی پرایس اکشن ال بروکس است. این روش بسیار پرکاربرد و مهم محسوب می‌شود. روش دیگر پرایس اکشن لنس بگز است که در ادامه در مورد آن مطالبی ارائه خواهیم داد.

پرایس اکشن حرفه‌ای

در پرایس اکشن حرفه‌ای اولین نکته‌ای که کاربران باید بیاموزند پیام نمودارها است. در واقع در پرایس اکشن و تحلیل و بررسی نمودارها پیام‌های بسیار مهمی را به نمایش می‌گذارند که با استفاده از این پیام‌ها کاربران می‌توانند به موقعیت‌های سود‌آور برسند. در واقع اگر نمودار نشان‌دهنده این موضوع باشد که روند حرکتی با بازار معاملات همسو است کاربران می‌توانند در این راستا به موفقیت برسند. 
در واقع از آنجایی که جهت موقعیت و معاملات شما نسبت به تغییرات بازار تعیین‌ كننده موفقیت یا شکست شما است یادگیری این موضوع یعنی پرایس اکشن حرفه‌ای تحت نظر کسانی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند اهمیت دو چندان پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعاتی در این زمینه به سایت صادق حیدری پرایس اکشن مراجعه نمایید.

در مورد پرایس اکشن ال بروکس و لنس بگز

روش تحلیل بازارهای مالی پرایس اکشن ال بروکس در حال حاضر برای مبتدیان بسیار راحت و بهترین گزینه است. در این روش از ابزارهای قدیمی برای بررسی و تحلیل استفاده می‌کنند. در واقع نکته مهمی که در این زمینه مد نظر قرار می‌گیرد این است که در این روش ال بروکس از نمودارها و چارت‌های پنج دقیقه‌ای هفتگی و روزانه استفاده می‌کنند. این استراتژی یک روش تحلیل رایگان محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند از نمودارها و چارت‌ها به صورت رایگان استفاده نمایند. 
اما یکی دیگر از مهمترین استراتژی‌ها پرایس اکشن لنس بگز نام دارد. در واقع این استراتژی بر اساس تصمیم‌های کاربران انجام می‌شود و در آن از سه تایم فریم استفاده می‌شود. با استفاده از این روش معامله‌گران می‌توانند بهترین فرصت‌های معاملاتی را بدست آوردند.

معامله گر پرایس اکشن حرفه‌ای

شخصی که در معاملات خود از روش معامله‌گری پرایس اکشن استفاده می‌کند با نام معامله گر پرایس اکشن شناخته می‌شود. این افراد گزینه‌هایی نظیر حجم معاملات و نوسانات قیمت و سایر اطلاعات بازار را ترکیب می‌کنند تا بتوانند تصمیم مناسبی اخذ نمایند. این تصمیم نشان‌دهنده این است که این معامله‌گر آیا می‌تواند با توجه به وضعیت موجود وارد معامله شود یا معامله برایش سود آور نیست و نباید وارد معامله شود. 
در واقع معامله‌گران پرایس اکشن حرفه‌ای با روشی بسیار ساده به بازار نگاه می‌کنند و در نهایت تصمیم درستی اتخاذ می‌کنند. زیرا معامله‌گران با استفاده از این استراتژی درک بهتری از وضعیت بازار دارند. در واقع از آنجایی که این روش کاربرد زیادی در بازارهای مالی دارد مورد توجه قرار گرفته است.

نتیجه‌گیری

پرایس اکشن یک روش معامله‌گری به حساب می‌آید. با آموزش این استراتژی بسیار مهم می‌شود در تمام بازارهای مالی دنیا معامله کرد. در پرایس اکشن حرفه‌ای اولین نکته‌ای که کاربران باید بیاموزند آموزش نمودارها است. اگر قصد یادگیری این استراتژی بازار‌های مالی را دارید می‌توانید به سایت صادق حیدری مراجعه نمایید و با کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


میتونم راهنماییتون کنم؟